Vakantie!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neeltje Peeters - WaarBenJij.nu Vakantie!!! - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Neeltje Peeters - WaarBenJij.nu

Vakantie!!!

Door: Neeltje

Blijf op de hoogte en volg Neeltje

11 Juli 2009 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal,

Na een jaar hard werken ben ik nu nog even thuis, de laatste dingen inpakken, de laatste foto's op een usb stick zetten, etc etc... en dan vlieg ik vanavond naar Vancouver, Canada toe!!
Dit jaar werken is net als het jaar daarvoor (de reis door Zuid en Centraal Amerika) voorbijgevlogen! Over het afgelopen jaar valt er verder niet veel te vertellen... Werken, sparen, verhuizen naar een 'gehucht' (27000 mensen) in de buurt van Rotterdam, studeren in Utrecht, verder een weekje naar London geweest om mijn reisvriendin Debbie te ontmoeten en voor de rest gewoon de normale ditjes en datjes die er bij een jaar werken horen ;-)
Geen interesante of noemenswaardige dingen die op deze site thuis horen in ieder geval.

Oke, de zomervakantie is weer begonnen (Joepie!!!) en gelukkig heeft het onderwijs nog steeds zes weken vakantie! Die vakantie ga ik dus doorbrengen in Vancouver en omstreken. De eerste twee weken ga ik bij een andere vriendin die ik ken van mijn reis (Amy!!) doorbrengen en met haar zal ik deze stad eens even heerlijk gaan verkennen! Zij woont er, dus dat is wel zo lekker goedkoop!
Dan na twee weken komt een van mijn zussen over, Geertje, met haar ga ik in een auto andere delen van Canada bekijken. Heb er ontzettend veel zin in en ben van plan om misschien twee keer even wat op deze site te zetten om mezelf een mooie herinnering te geven, maar ook om de geinteresseerden mee te laten delen in deze reis!
Geertje en ik hebben ons gedeelte al een beetje gepland (ja, ja, we gaan vooruit!), maar als iemand nog tips heeft voor British Columbia, horen Geertje en ik dat natuurlijk graag!

Liefs Neeltje





  • 11 Juli 2009 - 08:56

    Anna Beth:

    wat koel!! geniet ervan, bena jaloers... ben nog steeds niet weg geweest. zat gisteren nog te denken, het is alweer bijna 1,5 jaar geleden. moet snel weer weg. dus hoop snel naar aus te gaan!!

    have fun!!
    lfs

  • 11 Juli 2009 - 09:04

    Nicole:

    Geniet ervan!! Doe ze de groetjes in Canada enne geniet van alle mooie meeren en uitzichten!! Ga vooral de rockies in!!

    Beso

  • 11 Juli 2009 - 09:06

    Margot:

    Heel veel plezier en ik ga je volgen!!!
    Liefs

  • 11 Juli 2009 - 09:56

    Nelleke:

    Ha Neeltje,

    Bofbips, je bent al vertrokken ! Heel veel plezier en geniet van al het moois en nieuwe in Canada. de 25ste vertrekken wij naar Afrika.Dus dan hoor je even niets van ons.
    Enjoy !

    Liefs Piet en Nelleke

  • 11 Juli 2009 - 11:33

    Susan:

    Hey Neel,

    Heel veel plezier in Canada. Ben benieuwd naar je verhalen en foto's. Doe Geertje de groeten en als je terug bent moeten we maar weer snel afspreken.

    Liefs Suus

  • 11 Juli 2009 - 11:41

    Geer:

    Aah, jij gaat al en ik moet nog 2 hele weken werken!! ONEERLIJK!! Maar ik heb er onwijs veel zin in! Goeie reis, doe Amy héél veel groetjes en tot de 25e!

    Liefs

  • 11 Juli 2009 - 12:26

    Maylang:

    bon voyage Neeltje, hoe is jouw Frans? Of sla je het Frans sprekende deel van Canada over( ligt aan de andere kant) Veel plezier groetjes Maylang

  • 12 Juli 2009 - 21:50

    Merel:

    Ben je er al, ben je er al, ben je er al? Goeie vlucht gehad? En hoe bevalt het?? :) ik werk hier nog even een weekje door... liefs!

  • 13 Juli 2009 - 00:42

    Neeltje:

    Ja, ik ben er! Heb een goede vlucht gehad, maar wel een aardige jetlag gekregen... Gelukkig heeft Amy een heerlijk bed!
    Vandaag downtown Vancouver ingeweest en heerlijk rondgelopen. Voel me al helemaal thuis, wachtend op het openbaar vervoer waar ik me mee verplaats hier.
    Liefs

  • 13 Juli 2009 - 19:37

    Lizet:

    Mevrouw is al weer op pad! Het ga je goed daar in Canada. Nou ja, het is maar een zomervakantie.. Of begint het alweer te kriebelen?
    Ik zal aan je denken als ik in Italie op een terras aan de koele witte wijn zit ;)
    Liefs

  • 18 Juli 2009 - 18:52

    Monique:

    Hoi!

    Al een beer ontmoet? Wij zijn net terug van weekje Luxemburg. Was heerlijk! Mooi weer, natuur, rust! XXX

  • 21 Juli 2009 - 17:36

    Margot:

    NEELTJE!!
    Hoe is het daar?
    Gaat alles goed...
    Even 1 ding: Niet meer aan school denken!!
    Alleen maar genieten!
    liefs Margot

  • 22 Juli 2009 - 12:09

    Tante Els:

    Wij wensen jou een fijne vakantie in Canada geniet er maar van,groetjes Ome Huub en Tante Els.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Neeltje

Op naar Myanmar,ofwel Birma!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 49144

Voorgaande reizen:

28 Juli 2014 - 19 Augustus 2014

Myanmar- Birma zomer 2014

11 Juli 2009 - 14 Augustus 2009

Zomervakantie 2009

19 Juli 2007 - 02 Juli 2008

Reizen in Latijns Amerika!

Landen bezocht: